mandag 14. mars 2016



 Oppgave Film-Noir

Her skulle vi lage vårt eget manus, og tenke på hvordan vi ville filme de ulike senene.
Jeg satte opp en del detaljer som jeg valgte å ta bort igjen siden det begrenset filmoråder, og tidspunkter. Det skulle jobbes med lyssetting, og lydarbeid.





Inspektør Møller
Manus:
Hvalen:
 ” Enda et brev!?” ” Jeg orker ikke!, nå må hun slutte!”
Another letter?! Im so sick of it! She has to stop

Gloria:
 ”Hallo?” ”Halloooo? Er det noen der?!”
Hello?! Is it someone there??

Møller:
 ”Fikk du et svar?”
Did you get any answers?

Gloria:
 ”nei”
No
Gloria:
 Sees vi snart igjen?”
Do we meet again?

Møller:
”Er dere i rute? Ja vel!”
Are you ready? Okay!

Møller:
”Jeg gir beskjed så fort jeg vet noe. Men ikke gi opp Hvalen! Det er viktig!”
I will tell it to you as soon as I know. Don’t give up Hvalen! It’s important!

Gloria:
 ”Hallo?”
Hello?

Hvalen:
”Er vi ferdige nå!?”
Are we done?!

Møller:
 ”Er dere i rute spurte jeg!? Han har vært her! Hun må inn, nå!”
I asked you if you’re ready?! He’s been here! She has to go in. Now!
Møller:
”Huff, er lei for det. Jeg fikk tillatelsen om å få gå inn i leiligheten hans tidligere i dag, tenkte jeg skulle si det til deg i parken. Han ble hentet for en time siden, han hadde tatt en overdose, og er død .”
I’m so sorry. I got the permit to look at his apartment today. I wanted  to tell you in the park. He did take a overdose, and died .

 Gloria:
 ”Takk”
Thank you
Gloria:
”Er det mulig å få sette opp en ny?”
Is it possible to set up a new contract?


-The End-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar